Záručný poriadok
Záručný poriadok spoločnosti Instalujto.sk
Tento záručný poriadok upravuje práva a povinnosti spoločnosti Instalujto.sk (ďalej len "predávajúci") a zákazníka (ďalej len "kupujúci") v súvislosti so zárukou na tovar zakúpený v našom obchode.
1. Základné ustanovenia
1.1. Záručný poriadok sa vzťahuje na všetok tovar zakúpený u predávajúceho.
1.2. Záruka sa vzťahuje na vady tovaru, ktoré sa vyskytnú počas záručnej doby a sú spôsobené chybou výrobcu.
2. Doba trvania záruky
2.1. Záručná doba je stanovená na 24 mesiacov od dátumu zakúpenia tovaru.
2.2. Pre jednotlivé výrobky môžu platiť rôzne záručné doby, ktoré sú uvedené v záručnom liste alebo na obale výrobku.
3. Rozsah záruky
3.1. Záruka sa vzťahuje na:
- vady materiálu
- výrobné vady
- vady, ktoré obmedzujú funkčnosť tovaru
3.2. Záruka sa nevzťahuje na:
- poškodenie spôsobené nesprávnym používaním tovaru
- bežné opotrebenie
- vady spôsobené zásahom tretej osoby alebo prírodnými živlami
4. Uplatnenie záruky
4.1. Ak sa na tovare vyskytnú vady, kupujúci je povinný:
- ihneď informovať predávajúceho o zistených vadách
- zaslať tovar na adresu predávajúceho (prípadne jej doručiť osobne)
- priložiť k tovaru kópiu dokladu o kúpe
5. Postup reklamačného konania
5.1. Predávajúci posúdi uplatnenú záruku a oznámi kupujúcemu výsledok reklamácie v lehote 30 dní od jej uplatnenia.
5.2. V prípade uznania reklamácie má kupujúci právo na bezplatné opravenie tovaru, výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí.
6. Záverečné ustanovenia
6.1. Tento záručný poriadok nadobúda účinnosť dňom 9.2.2025 .
6.2. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmeny tohto záručného poriadku, pričom o zmenách informuje kupujúcich na svojej webovej stránke.
Kontakt na uplatnenie záruky:
Instalujto.sk
Pod Kicorou 31 05907
Lendak
Reklamacie@instalujto.sk
tel. +421 910 621 772
V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností nás neváhajte kontaktovať.
KONTROLA TOVARU PRI PRÍJME
Kupujúci pri osobnom prevzatí od predávajúceho skontroluje prevzatý tovar, jeho úplnosť a neporušenosť obalu.
Kupujúci pri prevzatí od dopravcu riadne a starostlivo skontroluje stav zásielky (najmä počet obalov, neporušenosť alebo poškodenie obalu) podľa dodacieho listu.
Kupujúci v deň prevzatia skontroluje úplnosť tovaru, najmä skontroluje obsah a počet položiek, ktoré by mal obsahovať. Akékoľvek nezrovnalosti je potrebné oznámiť predávajúcemu pri osobnom prevzatí na mieste, pri prevzatí od dopravcu ich zaznamenať do odovzdávacieho protokolu dopravcu, inak môže kupujúci odmietnuť zásielku prevziať. Nezrovnalosti je vždy možné nahlásiť e-mailom na adresu reklamacie@instalujto.sk alebo prostredníctvom kontaktného formulára. V prípade prevzatia od prepravcu odporúčame navyše priložiť fotodokumentáciu poškodenia a obalu.Týmito opatreniami nie je dotknutá zákonná lehota na uplatnenie práv z vadného plnenia. Dodatočná reklamácia nekompletnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva na reklamáciu veci, ale dáva eshopu možnosť preukázať, že nedošlo k porušeniu kúpnej zmluvy.